Marijke weer in the digital bakery.......

Heerlijk heerlijk heerlijk!
Moet het even aan jullie kwijt.

Ben namelijk ;
Heerlijk op Marijkes blog aan het rondneuzen geweest en heb er iets leuks uitgezocht.
Daarmee heerlijk ,toen het net regende, aan het bakken geweest.
En nu heerlijkaan het genieten van een welverdiende kop choco.
En van die eerste twee heerlijkheden laat ik jullie bij deze het resultaat natuurlijk zien.



<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakerymarijkesclowntje1.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>





Ook maar gelijk even één met witte blogruimte opgeslagen.


<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakerymarijkesclowntje-1.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>





De header met bijpassende background [ zelf aan te passen of op aanvraag]

http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/headerclowntje.png




<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/backgrbloggermarijkezonderclowntje.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>






En bijpassende bling bling..........

http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/mailme-1.png



http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/divider-1.png


En nu hoop ik dat jullie er ook heerlijk van kunnen gaan genieten!

5 opmerkingen:

  1. Hay meisie,

    Ik begin er verlegen van te worden..bloos...bloos...
    Weer een beeldschone achtergrond met één van mijn creaties...ik voel me echt vereerd hoor!

    Het ziet er zo schattig uit met mijn pierotkindje Pipa Poupon, ik vind het zo'n ontzettend gaaf zoals je dit achtergrondje weer hebt gemaakt...meis je kan er wat van...

    En wat heerlijk dat je lekker een week-end vrij bent, en kan tuttebellen, dat is genieten lijkt mij.

    Meis we spreken elkaar weer snel...voor nu in ieder geval hele lieve groetjes..

    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne,
    Heel mooi gemaakt,de kleuren en schikking zijn perfect,je mag er echt trots op zijn !
    Het rubriekje op mijn blog over de
    The digital bakery komt er aan hoor .....
    Tot één van dezer dagen.
    Liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben hier terecht gekomen na een bezoekje op Marijke's Blog.
    Ohhh dit zijn achtergrondjes om te smullen zo heerlijk knusjes en sfeervol, heb er gelijk eentje op mijn blog gezet en....staat geweldig!!!
    Ik kom gauw weer terug..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de achtergrondjes van de blog van Marijke en Mireille schitterend geworden. Marianne je hebt er echt iets enigs van gemaakt, heel typerend voor deze artiesten. Het pratende hondje Chico, de knipogende zeepjesbeer Cyrella,.... zo vertederend. Geloof je dat ik het jammer vind dat ik geen blog heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt heeeeel mooi!!

    Mijn complimenten !!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......