Background met regenton met schatjes van Marijke

Kreeg van Marijke haar laatste twee schatjes doorgemaild...
En die moesten natuurlijk ook de ton in...
De schatjes zaten erin voor dat ik het wist....wat een boefjes he?


http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/headerregenton2.png



<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/bthedigitalbakerybackgrmarijkesrege.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>





1 opmerking:

  1. Hey Marianne,

    Meis wat is dit weer helemaal geweldig!!
    Die leuke houten tobbes met mijn schepseltjes er in..het is zo'n koddig gezicht.

    Ik ben er superblij mee dat je zulke mooie achtergrondjes en headers en nog meer moois kunt bakken met mijn mormeltjes!

    En ik wil je nog eens extra bedanken voor de schattige kaart..ik ben er helemaal mee in mijn knollentuintje..

    Toedelssssssssssss,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......