Wakker van.....

Gaap gaap....
Daar gaat mn nachtrust!
Ja lieve bloglezers, eigenlijk lag ik al een uur te slapen.
Heerlijk in mn warme mandje.
Maar nu zit ik dus KLAAR wakker achter mn computer.
Ik kan NIET meer slapen!
Echt niet!
Waarom vraagt u zich af?
Nee, ik ben eens een keer NIET wakker gemaakt door onze poes
die met een nog half levende muis loopt te spelen.
Neeeee, ik ben ook eens een keer NIET wakker gemaakt door de andere poes
die loopt te miauwen dat ze naar buiten wil.
En nee, ik ben ook niet wakker geworden van mijn manneke
die eng aan het dromen was en daarna bij zijn moeke
verder wilde knorren.....

Pffffffff...
Ik ben wakker geworden van...EEN SPIN!!


Okay zal het verhaal dus nu maar volledig vertellen.
Lag dus heerlijk te slapen toen ik iets voelde kriebelen op mijn gezicht.
Nog half in slaap kon ik het gekriebel niet direct thuisbrengen.
Deed mijn ogen open en gaf met mijn hand een veeg over mijn gezicht.
Jak, mijn hand voelde iets wat groot was en levend!!!!!
Snel draaide ik mij om en deed het licht aan...........
en ik zag een MEGA grote spin mijn bed afrennen.
Ik ben echt niet bang voor spinnen lezers.
Totaaaaaaaal niet zelfs! Maar het gedrocht dat hier mijn bed afstormde?
Nee, die zag ik toch liever in een dierentuin achter glas.
Nu wilde ik natuurlijk graag weer verder slapen en
besloot een glas te gaan pakken en een krant zodat ik
dit enge monster kon vangen en naar buiten afvoeren.
Toen ik echter weer boven kwam was de spin nergens meer
te vinden. Het leek wel of ik het had gedroomd!!
Heb alles een paar keer afgezocht maar de spin blijft spoorloos.
En nu?
Tja, zal zo toch mn bed weer in moeten.
Hoop dat deze spin ook zijn nachtrust nodig heeft.
Maar of ik nog een oog dichtdoe.....
spider Pictures, Images and Photos

5 opmerkingen:

  1. Bah een spin op je gezicht, je zou van minder wakker zijn. Ik vind het maar griezelige beesten.Het zal niet diervriendelijk klinken maar ik mep ze wel direct dood.In de tuin mag het maar binnen nee bedankt.Te akelig!
    Ik hoop dat je toch nog lekker kan slapen.....
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wees toch maar voorzichtig want zo'n grote spinnen zijn soms helemaal niet vriendelijk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ieuw.... ik ben ook niet bang voor spinnen, maar ik geloof ook niet dat ik na zoiets weer in slaap zou vallen...Brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een spin doet helemaal geen kwaad hoor...en huisspinnen kunnen ook heel groot worden 6 tot 8cm met lange poten en en dik vies lijf, maar zeker is het akelig als je wakker wordt met een spin op je gezicht en je ziet ze dan nog wegrennen...maar één troost zij is banger voor jou dan jij van haar hoor...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dames,

    De spin heb ik niet meer gesignaleerd.
    Gelukkig! Hoewel....
    Had hem toch liever gewoon gevangen en buiten gezet....pfffffff
    Moet telkens denken aan het verhaal dat een mens gemiddeld 3 tot 5 spinnen onbewust in zijn/haar slaap opeet!
    Brrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......