Mireille Begijn in the digital kitchen

En hier is dan het blogje van die andere lieve berenmaakster waar ik het in mijn vorige blogje over had.
Door het bezoekje van


Kon ik de onderstaande bling bling bakken.

Klik hier maar eens om op Mireilles blog rond te neuzen.

Dit suikerzoete lieve en ondeugende meiskes beertje moest ik wel gebruiken.
Het is zo'n dot.
Die hoort gewoon in een zoete omgeving, toch?
En dankzij Mireille kunnen jullie haar ook op je eigen blog zetten.
Met de code onder de plaatjes plak je ze er gewoon op.



<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakerybackgrmireillesbeer.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>






Je kunt ook de bijpassende header gebruiken [ zelf aanpassen of even aanvragen]


En dan natuurlijk met bijpassende achtergrond.


<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbackerymireillesbackgroun.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>






En natuurlijk ook de bijpassende divider erbij.

http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakerydividermireille.png


Ik hoop dat jullie dit bling bling setje leuk vinden.
En ik zou het heel leuk vinden om jullie reacties te horen.



Wil bij deze Mireille ook nogmaals bedanken!
Ik ben echt in de zevende hemel dat ik deze pracht van je mag "lenen".
En hoop in de toekomst nog meer te mogen bakken.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Het ziet er geweldig uit ! Hartelijk dank voor je mooie werk en in de toekomst mag je nog meer foto's gebruiken om achtergrondjes te creƫren.....
    Doe zo verder,lieve groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marianne,

    Meis meis, jij kan er wat van..het achtergrondje van Mireille is wonderschoon..
    Wat heb jij het toch in je vingers zitten!
    En wat zal Mireille hier erg blij mee zijn...dit past precies bij haar beertjes.

    Liefs en goeds,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......