Achtergrond engeltje

Engeltjes.....ze hebben iets magisch.
Zeker rond de feestdagen.
Vandaar deze nieuwe achtergrondjes met bijpassende headers.
Fun to bake en reeds in gebruik door......klik op bovenstaand plaatje!


 Header 3 column


3column background
 Code;
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakerybackgr3columnangel.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

Header 2 column

Codec 2 column background 
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakerybackgr2columnangel.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>





3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lief bakstertje,

    Meis ik ben toch zo in mijn knollentuintje met mijn supermooie en nieuwe achtergrondje...
    Het ziet er zo romantisch uit met die zachte kleurtjes...en mijn hondje en beer hebben zels van die mooie vleugeltjes gekregen..wauw..meis je kunt er wat van!

    Kortom..ik ben een fan van je werk...en je bent bovendien ook nog eens een superlief mens..
    Waren er meer mensen zoals jij, dan zou het de wereld toch mooier kleuren!
    Dank voor je beeldschone achtergrondjes...

    Toedels en veel snoezels,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ciao Marianne,

    do you allow me to use this marvelous background? or have you cooked him/it for Marijke only?
    be very elegant and refined your style, I love a lot it!

    aspect your answer, puts then on my principal blog for Christmas period, but then I puts what you with love have done for me.

    Thank you for being very good!

    Rosarita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank lieve Marijke voor je lieve woorden!
    Ben blij dat je zo in je knollentuintje bent met je de mn nieuwe achtergrondje.

    And

    Rosarita ,

    Thanks for your visit!
    And your compliments!
    The angel background is FREE of use for everybody!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......