Background kerst tak..........

 De afgelopen tijd ben ik aan het stoeien geweest met kerst achtergrondjes.
En dat ik uiteindelijk lang niet alles gebruik kunnen jullie hier zien......
Uiteindelijk heeft de simpelste bij mij gewonnen.
Al moet ik zeggen dat ik over de anderen nog steeds twijfel........
Welke vinden jullie mooi?????


 3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundchristmasbranch-1.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundchristmasbranch-1.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

6 opmerkingen:

  1. goedemorgen bakerygirl,

    Meis die achtergrondjes zijn super..
    Ja en dan moet ik de mooiste kiezen...tja..dat wordt dan wel moeilijk!
    Maar ik kies voor het achtergrondje in grijstinten met die bomen en die sneeuw...tjeetje girl die is geweldig!
    Maar de andere achtergrondjes zijn weer lekker nostalgisch dus ook weer leuk..nou ik weet het niet meer hahahahhaha...

    Dag liefie,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey m
    Marian, ik vind de onderste het mooist.,
    heerlijk zoveel sneeuw!!!
    Trouwens ze kunnen allemaal wel hoor, maar je vraagt om ieders lievelings achtergrond.
    Je bent weer lekker aan het bakken meid, veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marianne,
    Je bent weer druk bezig geweest zo te zien, kiezen is altijd moeilijk hé :o-)
    De banner die je op je blog hebt geplaatst daar heb je vast veel snijwerk aan gehad met al die fijne takjes.
    Maar mijn voorkeur gaat uit naar het schattige meisje in bordeaux tinten.
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marianne

    Met dat meisje boven en die andere met meisje weer links vind ik mooi. Zou wel als kerst blog hebben. Maar andere ook schitterende.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met die schaatsen zou ik wel leuk vinden.Eigenlijk vind ik ze allemaal mooi ook die ik nu op mijn blog heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marianne,your blog and your work are georgous, I love the rosen ones + the Xmas ones as well... I will try to use one of your free backgrounds but before I need to read all the tips.. and I am not sure to success LOL, doei, claude

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......