Help ik wil sneeuw op mijn blog!

Oooooow, wat een mooie wereld leven we opeens in he!
Zo mag het van mij tot april zijn!
En dan van de ene op de andere dag lente [ met alleen 's nachts regen ]
om dan in juni over te gaan in een echte Italiaanse zomer.................
Oefffffffffffffff zou dat wat wezen zeg!
Maar dat kan helaas alleen in dromenland.

En weet je wat nog meer alleen in dromenland lijkt te lukken........sneeuw op onze blogjes.......
pfffffffffffffffff
mensen ik doe zo mijn best maar zoek me een bult.
Geen enkele code blijkt meer te werken op de nieuwe Blogger Templates.
Zie meerdere mensen inmiddels met stoom uit de oren op zoek zijn naar een werkende code..........
Arggggggggggg en de reutel........dit is echt niet grappig.

Gelukkig leerde mijn moeder me al heel vroeg
dat de aanhouder zou winnen dus...........
Besteed ik mijn free time op het web met speuren naar sneeuw.
En zie ik het dan even helemaal niet meer zitten kijk ik gewoon even naar buiten,
zet een winter wonderland muziekje op en droom dat het ook op onze blogjes heel snel zal sneeuwen!

Hoop iedereen snel te mogen verrassen!
Of dat iemand mij hier opeens heeeeeeeeeeeeeeeeel blij gaat maken met de gouden tip!

3 opmerkingen:

  1. OOO dat hoop ik ook ,ik zit hier inderdaad ook met stoom uit mijn oren..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het wel mooi, alleen het vertraagd de computer wel helaas :( (ook voor de lezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die sneeuw wil niet echt lukken...
    Gek hé...?
    Vorig jaar zag ik bij iedereen de mooie vlokjes dwarrelen...
    Maar gelukkig hebben we buiten genoeg sneeuw!

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......