Background blogger barok lady

 Ben na Charlie nog iets verder in de tijd terug gegaan......
Met wat beton erbij toch weer helemaal hip!


voorbeeld lay-out / klik op plaatje om te vergroten

 3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundbarokdame2.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

3 column header


 2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundbarokdame.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

2 column header

Ps; Ook dit paar schoentjes staan voor jullie klaar om te gebruiken.
Leuk om te gebruiken als afsluiting van een blog.

En binnenkort nog veeeeeeeeeel meer schoeisel!
Bij deze vast een SNEAK PREVIEW.

4 opmerkingen:

  1. Ik kan wel iedere keer een ander achtergrondje installeren als ik bij je kom :) ZO mooi ook weer deze ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nog even: bedankt voor al je hulp steeds ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,

    Wat een verleidelijke background!!!! Supergaaf.
    En al die schoentjes....ohhhhh,dat word steeds
    shoppen hier.

    De letters waar ik het over had, zeg maar de blogtitel....staat in mijn eigen pc inderdaad als sierletter...??? maar op de laptop van mijn dochter,stond hij als blokletter....gek hè? Zo wie zo is het weer heel anders op mijn eigen pc. eerlijk gezegd mooier.
    maar de laptop is weer breder, en daar zie je op mijn blog nog een mooie zijkant, die zie ik op mijn eigen pc weer niet.
    Ach ja, zo is het altijd wat! Maar heel erg bedankt voor je reageren.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......