Een engeltje in de wolken

Ik weet niet wat het is maar ik heb iets met engeltjes.......
Toen ik dit lieve meiske tegenkwam kreeg ze vanwege haar engelen gezichtje 
misschien juist daarom wel engel vleugeltjes.

Een lief en zacht achtergrondje met een strakke header.........



3 column background

<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundangelgirl.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundangelgirlsepia.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
3 column header


2column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundangelgirl.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>


2column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundangelgirlsepia.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
2 column header




Sending you all lots of love.......


14 opmerkingen:

  1. Ach Marianne, dat komt omdat je zelf ook zo een engeltje bent hahaha.
    Deze is ook weer schitterend zeg, dank je wel voor het bakken en ik ga haar zeker en vast eens gebruiken.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief bakstertje,

    Meisie, wat een schitterede achtergrond...wauw!!!!
    Deze wil ik ook weer...je maakt ons helemaal gek!

    Ben helemaal verliefd oo deze suikerzoete engelenachtergrond!

    Liefs,
    Marijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YES!!!!!!!!!!!!!!! Dit wordt dus mn nieuwe background (voor nu...tot je volgende mooie baksel :)

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ook nog een vraagje, misschien weet jij het?? HOE kan ik mijn NU witte midden transparant(er)krijgen?? Je weet dat ik niks met blogger dashboard kan doen (nog steeds niet duh)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie weer, Marianne. Heerlijk blog heb je toch! Ik ben bezig met de paperdoll, misschien deze week een foto.

    lieve groetjes

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het weer een hele mooie achtergrond ...schitterend hoor!
    Goed gebakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!! Echt top!!!
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi jij hebt altijd prachtige achtergronden , het is alleen ik krijg ze niet geplaats zou jij mij misschien kunnen zeggen wat ik fout doe... een tijdje terug was loesje bij mij zij heeft het ook geprobeerd maar het gaat niet HELLLPPPPPP.... groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga je volgen, wat een leuk blog heb je:)
    prachtige achtergronden!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Marianne,

    Misschien heb je een antwoord op het volgende:
    Ik heb een nieuwe reader gemaakt, en op photoscape is die heel duidelijk en mooi, maar toen ik hem in mijn blog plaatste...werd hij ondeuidelijker...ik heb het met verschillende groote`s geprobeerd,en een stuk kleinere afbeelding werd wel ietsje scherper,maar dan staat de header aan de linkerkant van het blog en dat vind ik niet mooi, ik zou hem dan in de midden willen, is dat ergens in te stellen? En zou jou weten waarom de foto in het blog onduidelijker is dan ergens anders op mijn computer?

    Een hele fijne dag,

    lieve groetjes,
    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank lieve meiden voor alle lovende woorden over dit achtergrondje.

    @Gustaviana; Mail me, komen we er vast uit.

    @Loesje; dat je afbeelding blurry gaat worden na het uploaden heeft zeer waarschijnlijk met het formaat van het plaatje te maken.
    Een 2 koloms header moet namelijk minimaal 648 pixels breed zijn. En de 3 koloms zelfs 868!
    Is je plaatje smaller rekt blogger hem uit en het resultaat is dan dus Blurry.
    Kom je er niet uit hoe je dit verder moet oplossen? Mail me dan even.

    Liefs uit het Zeeuwse
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Marianne,

    Wat ben jij een lieve schat!!!! Eerst al antwoorden in mijn blog en nu weer hier, en alle andere meisjes die je hulp inroepen.....je hebt er een dagtaak aan....hahaha,maar wat lief zeg!

    Het antwoord is me duidelijk,ik zal er op letten en gek genoeg vind ik hem nu helemaal niet meer blurry, misschien waren gisteren mijn ogen wel blurry geworden...na al dat gestunt op de puut!

    In ieder geval: Heel erg bedankt! Je bent een toppertje met lekkere taartjes.

    liefs


    loesje van niets tot iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Loesje;
    Ha ha , dat probleem van die blurry ogen dat ken ik ook........maar gelukkig kan ik nog wel lezen dat je me een schat vindt.
    Dank je , dank je dank je........
    Ben trouwens heel blij dat ik jullie meisjes zo af en toe een beetje kan helpen.
    Ben hier alleen niet iedere dag en zeker niet de hele dag dus hoop ik dat jullie het me wel vergeven als ik een aantal dagen niets van me laat horen.

    knuf vanuit het Zeeuwse meiden
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Marianne !
    Maar of ie goed bij de kleine grote man hier gaat vallen valt te betwijfelen haha. Dus geniet ik er hier maar even van.
    Alles goed bij jullie in het Zeeuwse ??
    Groetjes, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......