Marie Antoinette als papieren aankleedpop

O o o , lieve bloggers,
ik heb nu toch weer wat leuks voor jullie!
Kreeg deze week een paar coole Youtube tips van Anita die ik echt met jullie moet delen!
Ze wees me op deze twee filmpjes.....




Voor iedereen die aan mijn Paperdoll Challenge meedoet,
hele goede tips.
Denk dat deze techniek het ook vast heel goed zal doen met gewone stof
en een onderlaag van papier.
En natuurlijk horen hier dan ook Marie Antoinette paperdolls bij.
Maar dat was wel even een bommer.
Kon deze namelijk online niet gratis vinden.
Dus heb ik ze maar zelf gebakken.
Zie hieronder!


[ klik op de afbeelding en sla vervolgens de afbeelding op op je computer]
Print voor groot formaat 1 paperdoll per vel.
Voor een kleiner formaat, 2 paperdolls per vel.




 Ik ga zelf ook binnenkort een Marietje beplakken.
Ben daarin vast niet zo goed als sommigen van jullie
maar dat mag de pret niet drukken
want begin het steeds leuker te vinden.
En hebben jullie nog leuke tips?
Stuur me dan even een mailtje of laat hieronder een berichtje achter.


klik hier voor je eigen Marie Antoinette schoenen!


Hier is zo'n poppetje als uit het filmpje

 En van de echte paperdolls van Marie kan je dus zoiets maken....

9 opmerkingen:

  1. Hi Marianne,

    De Marietjes zijn helemaal te gek en de achtergrondjes worden met de week mooier en mooier !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal TE GEK ♥ Thanks, ben nog steeds aan het denken over HOE en wat ik zal doen met de paperdolls...inspiratie genoeg nu het uitvoeren nog hihi.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey marianne,

    Meisje wat een leuke verassing weer, zo voor het weekend.
    Dank je wel, en alvast een heel fijn weekend toegewenst.

    lieve groetjes

    loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Deze zijn ook weer geweldig!!
    Ik ga morgen eens heerlijk knippen en plakken!!

    Bedankt weer!!

    Liefs,Tanja...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi wat schattig die bustier erg mooi gemaakt
    wat een mooie dingen zijn er toch te maken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet cute paperdolletje,

    Mijn theeachtergrondje staat erop hoor...met theemuziekje en alle bling bling...ik ben superblij...
    Dank voor al je mooie spulletjes!!!!

    Vanmiddag ga ik Marie uitprinten..ze is supertof!!
    Kortom dit week-end, is het knutselweek-end...leuk, leuk en nog eens leuk!!!!!!!!!!

    Liefs van,

    Gansje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne

    Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht.
    En wat een mooie aankleedpop heb je gebakken.
    Graag doe ik mee aan je paperdoll challenge.
    Ga volgende week meteen aan de slag in m'n vrije uurtjes.

    Nu ga ik eerst je prachtige blog eens goed bekijken.

    Lieve groet
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    veele veele dank voor de paper dolls.
    Deze zijn perfect voor mijn speelgoedwinkel!
    Ja ik ben gek op miniaturen....
    groetjes uit Duitsland
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......