Oude papieren popjes om uit te knippen en mee te knutselen


Ik kan het niet laten.
Ze zijn ook zo leuk.
Kwam onlangs een voorbeeld tegen hoe leuk zo'n eenvoudig te printen poppetje kan worden.
Dit weekend ga ik dus op zoek naar mooie stofjes en kraaltjes om ook zo'n dottig poppetje te maken.
En de vellen die ik ga gebruiken zet ik er ook gelijk voor jullie op.



Have fun, 
en een geweldig weekend!

ps ; de vorige keer was de inkt van mn printer op
en had geen leuke stofjes en kantjes in huis..
De poppetjes werden toen erg bleek en kleding wat summier. [ zie foto's ]
Nu ben ik echter beter voorbereid.

12 opmerkingen:

  1. Lief zijn ze weer, en ja wat een volle printer al niet kan doen hihi. OOK ik heb pas mn iknt vervangen dus...ga van het weekend ook ff aan de slag (je rose pumps met naam zijn mooi!!!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Je weet een mens ook wel erg blij te maken hoor, superleuk zijn ze.En ja, ik ga er ook wat meedoen. Als mijn printer weer opnieuw is geinstalleerd.Bijna alles(gelukkig de foto`s niet) was toch wel van de computer af,en moeten we weer op nieuw installeeren...maar ja, hoe was het ook alweer/ En waar liggen de cd rommetje ook alweer.
    Kortom...nog genoeg werk aan de winkel, liever was ik al popjes aan het knippen.

    heel fijn weekend en lieve groetjes,

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn enig.
    en die schoentjes ook zo leuk.
    een heel fijn weekend .
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn ze schattig, dank je wel Marianne. Ik ga dit ook eens proberen

    prettig weekend
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How fun !Making these with my grandaughter this weekend !! Thank you...have a good weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat prachtig.
    meid schitterend en ja jammer van die inkt, maar ik snap de bedoeling.
    Reuze bedankt voor de dames.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianneke...je kun dus ook nog veel meer als alleen maar mooie achtergrondjes voor ons bakken!!!
    Meis wat een koddige popjes heb je ervan gemaakt...ben helemaal perplex!
    Ben benieuwd wat er nog meer moois van je komt...het wordt steeds leuker op je bloggie...

    Mijn popjes heb ik gisteren in elkaar gezet...hoop als ik vandaag tijd heb, ze op de kiek te zetten en op mijn bloggie...

    Dag lief...

    p.s...je schoentjes zijn werkelijk subliem!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    Jij weet ons ook wel bezig te houden hè !!
    Wat zijn ze weer leuk!!

    Moet maar eens snel aand e gang.

    fijn weekend...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dames,
    Ben blij dat jullie er wat mee kunnen.
    Ben ook heeeeeel nieuwsgierig hoe jullie poppetjes eruit gaan zien.
    Ga ik nu iets heel brutaals vragen.
    Sturen jullie me een kiekje als ze klaar zijn?
    Moet niet maar zou het heel leuk vinden!

    Fijn weekend allemaal
    en een dikke knuf
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat geeft jeugdherinneringen.....
    Echt leuk.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk!! Ik ganje volgen,
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Buongiorno....
    magico Digital Bakery, anche oggi ho ammirato il tuo meraviglioso blog !

    grazie carissima friend

    Rosarita

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......