Romantisch achtergrondje voor je blog van oude meesters


Het lijkt wel een schilderijtje zei mijn kindeke.
Ja inderdaad, klopt als een bus!
Heb me deze keer namelijk laten inspireren door twee oude meesters.
John William Waterhouse en meneer van Gogh

en dat leverde dit achtergrondje op.
En er volgt nog meer lieve bloggers.
Ben op het web heel toevallig beland op een site waar
 het voor dit blog bakkertje een waar El Dorado is.
SUPER!
Weet van gekkigheid niet waar te beginnen.
Wil van alles en tegelijk .......
o boy ,o boy!
Laat ik het maar stapje voor stapje gaan doen.
En natuurlijk eens kijken wat jullie van de oude meesters vinden.
Hier komt de eerste

3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundthebirds.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
3 column header
2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundthebirds.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
2 column header
Van de oude meesters liggen nu nog twee layouts klaar
in mijn bakkerijtje.
bij deze vast een SNEAK PREVIEW.

Voor nu vast heel veel........

5 opmerkingen:

  1. Lieve Marianne ik heb zo de indruk dat je in dit nieuwe jaar al flink van start gaat :-))ik zie hier heel wat moois. Laat je vooral niet tegenhouden. Ik wens jou heel veel pret hier en wens jou nog eens een heel gelukkig nieuw jaar toe
    lieve groetjes
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Ingrid!
    Jij ook "nogmaals" de beste wensen he!

    Ik heb echt mazzel gehad de afgelopen tijd hoor.
    Kijk , het maken van een achtergrondje is in een standaard frame maar een kwestie van 4 minuten of zo.
    Het grootste probleem voor het maken van een mooie achtergrond is echter het vinden van afbeeldingen waar geen portret recht of copyright op rust.
    Kreeg twee weken geleden van een mede blogster echter een geweldige tip en vond zo heel veel mooie plaatjes.
    En tja, dan bak je in een uur heel wat mooie achtergrondjes.
    Er ligt dus al het één en ander klaar.
    Ik kan dus nu heerlijk achterover leunen en bijkomen van de feestdagen en
    laat zo nu en dan een blogje voor jullie vrij!
    Heb genoten van het bakken......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay meis,

    Ja ik ben het helemaal met Ingrid eens ...je achtergrondjes zijn volkomen vernieuwend..en ze worden steeds mooier!
    Jij gaat echt helemaal fris en mt veel zin van start..heerlijk jho!

    En meis...ik krijg gewoon kippenvel van je mooie muziekje, daar zit voor mij een verhaal achter.
    Dat zal ik je nog wel eens vertellen..

    Leun jij maar lekker achterover en geniet maar van al het moois wat je hebt gemaakt...
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marianne,
    Eerst en vooral de beste wensen voor het nieuwe jaar,zo te zien heb je al een fantastische start gemaakt:o-)
    Prachtig hoor de nieuwe achtergrondjes en zo fris van kleur,echt mijn ding.
    De kunstwerken van John William Waterhouse zijn geweldig en hij heeft tijdens zijn leven een onvoorstelbaar aantal kustwerken gemaakt.
    Mijn andere favoriet is Alphonse Maria Mucha,misschien kun je uit zijn werk ook inspiratie halen.....
    Fijne week gewenst.
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank dames voor de complimenten.
    Heerlijk te horen dat jullie ze waarderen. Maar weet je wat er nu het fijnste aan is? Dat ik er zelf zo ontzettend veel plezier aan heb bij het maken. Geniet van deze heerlijke hobby !

    En Mireille ,er ligt ook al wat van Mucha klaar hoor. Had je de SNEAK PREVIEW namelijk al gezien?

    Marijke; wat betreft het muziekje........hoop dat het muziekje je niet van slag brengt!!! Zet er anders zo een ander deuntje op hoor!

    Allemaal een fijne dag
    Dikke knuf
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......