Hoe maak je pagina's op je blog?

Was ik gisteren weer op een site waar geen link naar de homepage was.
Zonde want de gemiddelde surfer kijkt dan niet verder op zo'n blog.
Deze tip is trouwens ook handig als men meerdere pagina's wil maken
op zijn blog.
Hoe maak je zo'n pagina?
In het rijtje van bericht maken staat de optie pagina's bewerken.
Klik daarop.
Je krijgt dan het volgende venster.
Kies dan nieuwe pagina en maak een aparte pagina over een bepaald onderwerp aan.
De naam die je deze pagina geeft komt straks in je overzicht.
Om de pagina of pagina's op je blog te zetten voeg je via ontwerpen 
de gadget pagina's toe.

In het pop up scherm dat je dan krijgt
kan je het overzicht precies zo samenstellen als je zelf wil.
Aan en uitvinken wat je zichtbaar wil hebben.
En het overzicht bovenaan je blog of aan de zijkant plaatsen.

Liefs Marianne

6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tips Marianne !
    Fijn weekend gewenst.

    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eeehhhmm bij mij lukt het niet ik ben dan bij de titel van een pagina en dan ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toch bedankt !
    veel succes verder met je blog!

    anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben erg benieuwd hoe je labels maakt zoals hier bij jou aan de rechterkant?? Ik kan het niet vinden?? Kun je me helpen misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Eva,

      Sorry voor mijn late reactie.
      Hoe je labels kunt maken.....er is een mooie uitleg in Blogger help.
      [ kijk bij toevoegen gadgets ]
      Bij deze het linkje.

      http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=nl&answer=1623800#customizelayout

      Succes Marianne

      Verwijderen
  5. Hoi Marianne,
    Ik heb een vraagje. Als ik een pagina aanmaak en ik noem deze About, ik sla hem op en daarna op mijn blog kijk, zie ik boven het bericht nogmaal About staan. Weet jij hoe ik dit kan wegkrijgen? Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......