Schoenen uit en ontspannen

Weekend, tijd om te ontspannen
en leuke dingen te doen.
Zoals bakken in mijn bakkerijtje!

Layout kandelaars

3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/backgr3colomnkandelaars.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%202%20column%20background/2columnbackgroundkandelaars.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
En bijpassende bling




7 opmerkingen:

  1. Wow gaaf zeg!!!
    Echt super,maar hoe ik dit moet aanpakken
    Ppffffff daar kom ik vast niet uit.

    Wel schitterend hoor ^_^

    Lieve groetjes
    Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Sonja!

    Super dat je dit achtergrondje zo weet te waarderen.
    En hoe je dit allemaal kan gebruiken?
    Heel simpel.
    Kijk maar eens rechts bij "hoe plaats je achtergrondjes en gadgets op je blog" of klik op het manual plaatje onderaan dit blogbericht.
    En lukt het niet mag je me altijd mailen hoor.

    fijn weekend
    marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,
    Wat heb je weer mooie dingen gemaakt!! ik heb mijn achtergrondje weer veranderd hoor, ik heb de barok achtergrond genomen, prachtig vind ik die!

    Lieve groet en een heel fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie achtergrond, zou door jou mijn blog background dagelijks kunnen vervangen!
    Fijn weekend en tot snel.
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Marianne,
    Wat maak je de laatste tijd toch mooie achtergrondjes....ik kan eigenlijk niet meer kiezen hihihi.
    Fijn weekend gewenst en bak ze !
    Lieve groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Marianne, wat heerlijk die stoelen allemaal aartje naar mijn vaartje ... super geweldig...
    Ik heb het op gegeven maar met deze stoelen kan ik het toch heerlijk oppimpen... en het past super bij mij... aangezien ik altijd stoelen aan het stofferen ben ... SUPERRRRRRRRR !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianneke..die barokke bling..blingdingetje zijn super...de stoel staat al te pronken op mijn bloggie...

    Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Marijke en een dikke knuffel van Marie-Louise
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......