Shirley Temple als papieren aankleedpop [ paper doll ]


En hier is weer een geheel nieuwe paper doll voor de verzamelaar.
Kennen jullie haar?
Het is een paperdoll van het kindsterretje Shirley Temple.
Als dat geen nostalgie is.

Keek vroeger heel graag naar films van haar.
Net als films van Errol flyn en Tarzan.

Kwam van Shirley maar één gratis setje paperdolls op het web tegen
[ zie lees meer ]
en heel veel leuke kiekjes dus...
Kon ik het niet laten en bakte met één van die kiekjes van haar weer een unieke paperdoll
om mee aan de slag te gaan.
Is het geen schatje?
En natuurlijk helemaal gratis te downloaden.
Tja , het bakken is leuk maar uitdelen is nog veel leuker!
Dus veel plezier ermee bloggers.

En dit waren de bestaande paperdolls van Shirley Temple.
...helaas zonder kleding......
maar daar is makkelijk een mouw aan te passen toch?
Met wat papier en stof , lijm en een schaar is Shirley in een mum weer
een net meisje.

Shirley Temple kiekjes en video's

4 opmerkingen:

  1. Ooooooooo.......what can I say???

    Lovely!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel zo super leuk.
    Shirley temple mijn moeder noemde me vroger zo om dat we dezelfde krullen hadden.
    ik ben dol op haar.
    ik ga ze zeker weten maken.
    super bedankt voor het delen.
    heel veel liefs en een heerlijk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk!!
    Ik heb ze op geslagen...wanneer ik er tijd voor heb???
    Maar...wat in het vat zit(of in dit geval op de comp staat)

    fijn weekend...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leukerd !
    Stay warm !
    Fijne zondag
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......