Carnaval in the digital bakery

Ook de digital Bakery girl kan er niet aan ontkomen........
het is carnavals tijd!
En dus is het ..........

Doe daarom graag een beetje met die gekte mee
en bak mijn blog deels om in carnavals sfeer.
En als toegift voor mijn mede bloggers,
ja , het moet niet gekker worden,
een stel carnaval Paperdolls om mee aan de slag te gaan.

Ben benieuwd of jullie nog gaan Carnavallen....
Let me know!
En voor het geval dat,
alvast heeeeeeeel veel plezier!

Alaaaaaaaaf
Marianne

ps;
Ik zou het nog leuker vinden als we carnaval zouden vieren zoals in Venetie.
Als ze ergens mooie kostuums en maskers weten te maken is het daar wel.


2 opmerkingen:

  1. Haha die zijn lekker gek !
    Nee hoor Carnaval is leuk om naar te kijken, maar ik doe er niet aan mee.
    Fijn weekend
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, hier ook geen carnaval.

    Heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......