De Klos

Alweer even geleden kwam ik op het blogje van Lenet 
heel mooie klosjes tegen.
Die wilde ik ook graag eens maken.
Heel lang bewaarde ik alle lege wc rolletjes om ze
om te bakken tot klosjes....
Nu heb ik voor mijn eerste poging niet het juiste karton
en mooiste materialen gebruikt maar wil ze toch even 
aan jullie laten zien.

Al was het alleen al om even een glimlach op jullie gezicht te toveren.
Want zo [ zie linkje ]
horen ze er eigenlijk uit te zien.

Misschien toch maar eens opnieuw maken
met het juiste materiaal en
zonder hulp?


Fijne dag
liefs 
Marianne

9 opmerkingen:

  1. En toch vind ik jouw gebakken klosjes ook hartstikke leuk geworden!!!

    Tis toch gewoon heerlijk om lekker creatief bezig te zijn en er plezier aan te beleven.

    Fijne dag,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk werkje en wat een prachtige gebakken klosjes heb jij ervan gemaakt.
    Je hulp klosjes bakker heeft goed mee geholpen, daar heb je nog eens wat aan.
    Bedankt voor de link naar de tutorial, mogelijk ben ik snel ook "de klos".
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super hoor! Mankeert helemaal niets aan..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan je eigengemaakte spulletjes zie je vaak van alles, maar ik vind ze helemaal leuk!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze prima gelukt
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel lieve meiden voor reacties.
    Ben zelf nog steeds niet onder de indruk van mijn klosjes maar het was leuk om eens te proberen.
    En vond het een leuke tutorial van Lenet.
    Dus nogmaals dank Lenet ........
    ook namens de dames die door dit blogje ook weer de klos gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Via het blog van Lenet kwam ik bij jou terecht.
    Wat een super mooie dingen maak jij(en ja je klosjes zijn wel heel erg leuk geworden!)Die headers etc. voor blogs ook helemaal geweldig!
    Ik ben nog niet zo goed in bloggen en computer dingen maar zal ook eens een keertje kijken of ik mijn blog wat verander of aanpas voor de variatie.Aldoende leert men toch?
    Intussen ga ik je volgen hoor!
    Fijne dag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Marianne,

    I love the photo of your sweet cat giving you a hand with your creations. I love your bobbins and what a great idea, using empty toilet rolls.
    Hope that you are having a great week

    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww....die klosjes.Ik kon er niet van slapen en had ook zoveel toiletpapierrolletjes gespaard.
    Maar ook mij is het "gelukt" ...
    Tipje (voor als je weer de klos wilt zijn): doe/draai meerdere doormiddengeknipte (van boven naar beneden)toiletrolletjes in elkaar, dan heb je een stevige binnenkant en dan uiteindelijk een laatste rolletje eromheen.
    Wil je mooie kantjes hebben....even bijvijlen met een nagelvijltje.
    Je kan dan met die superlijm makkelijker het rolletje op het rondje plakken.
    Ik moet je echt gaan volgen...zoveel leuke dingen.
    Bah...ben blogverslaafd.Vreselijk tijdverdrijf.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......