Lief slapend meisje

Versgebakken uit mijn bakkerijtje ;
Sleeping beauty achtergrond met gadgets.

[ dubbelklik op de afbeelding om te vergroten ]

De header

Dit is een 3 koloms header.
Om hem te gebruiken op een 2 koloms blog
vink je bij het uploaden naar je blog "aan pagina formaat aanpassen" AAN!

3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/thedigitalbakery3columnbackgroundsleepingbeauty2.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%202%20column%20background/thedigitalbakery2columnbackgroundsleepingbeauty2.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

En pak er gelijk een lekkere luie stoel  bij naar keuze
[ en zet em op je blog zonder het formaat aan te passen ]



En een bijbehorende post- itje voor onderaan de blog
Hoop dat deze jullie in de smaak valt.
Fijn weekend allemaal!
liefs Marianne

8 opmerkingen:

  1. OHOH wat mooi weer. Heb hem nu in gebruik hoor. MAAR even een vraagje. Da achtergrond doe ik altijd via HTML toevoegen (sidebar) en daar kun je toch niet aanvinken, "aan pagina aanpassen"??
    OF doe jij het op een andere manier??

    Liefs van mij weer ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk weer die stoeltjes en deze achtergrond... prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig!

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Marianne,

    I love the stylish antique chairs and thanks for your visit butttons and you are so talented.
    Hope that you are having a lovely weekend

    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij valt zeker in de smaak!!!
    Hartstikke mooi Marian, ik ga hem meteen gebruiken.
    Liefs en bedankt Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij valt hij zeker in de smaak was al een tijdje op zoek naar een nieuwe achtergrond en heb deze nu bij jouw gevonden.
    Heel erg bedankt moet nog wel uit zoeken hoe ik de zijkanten goed krijg want dit lukt niet.

    als je zin en tijd hebt kom dan maar eens een kijkje nemen.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo ik ben helemal gek op je stoeltjes.... ik heb ze ook gelijk weer genomen...
    super hoor ik leer telkens iets bij door jou dit vind ik helemaal geweldig bedankt..liefs Viana

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......