Voor een speciale vriendin

Vriendinnen.....heerlijk ze te hebben.
En met één in het bijzonder deel ik echt al jaren alle lief en leed.
Ben heel blij met haar.
De afgelopen weken had ze veel ellende.
Tijd voor iets positiefs dus......

Ik kocht een simpel houten doosje van de Xenos
 beplakte dit met papier en een mooi kantje.
Deed er een mooi lintje om en klaar!

Erbij deed ik het volgende briefje;

This is a very special gift
That you can never see
The reason it's so special
It's just for you from me
Whenever you are lonely
Or even feeling blue
You only have to hold this gift
And know i'll think of you
You never can unwrap it
Please leave the ribbon tied
Just hold the box
Close to you heart
It's filled with love inside

Nu alleen nog even naar meneer de post brengen.....
En denk dat ze dan morgen vast weer even met een
glimlach op haar toetje loopt.

En voor jullie voor nu alle


ps; Heb gelijk maar een paar van deze doosjes gemaakt.
Want hiermee maak je zo makkelijk nog eens iemand blij, niet dan?

Enne , o ja.....niet verder vertellen hoor.
Maar het doosje is niet leeg.
Hi hi....denk namelijk dat ze toch wel even wil weten hoe die "liefde" eruit ziet....


7 opmerkingen:

  1. Joh wat een geweldig idee is dit. En dat gedicht erbij...schitterend! Hou het in gedachten voor die speciale momentjes....thanx ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat mooi, dat gedichtje het doosje... supoer lief!! (kan je de liefde opeten? )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww, wat een lieve vriendin ben jij Marian.
    Hartstikke mooie doos is het geworden en dat gedicht........ik moest er even van slikken.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi doosje en een even mooi gedicht.

    Heel lief!!

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt en het gedicht is prachtig!

    Super lief van jou!
    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ik ken je wel niet persoonlijk maar ik zou een brok in mijn keel krijgen als ik dit van een vriendin zou krijgen! wat mega lief zeg. Echte vriendschappen zijn schaars. Chapeau voor jou!
    Lieve groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat is nog eens vriendschap erg lief van je zeg!
    Denk dat ze haar ogen niet droog houdt als ze dit van je ontvangt.
    Dat gedicht is zo prachtig dat ga ik als ik strakjes wat mobieler ben weer opslaan op mijn vaste pc.
    Het muziekje op je blog is ook zo gezellig, ik heb weer genoten van mijn bezoekje aan je!
    Fijne zondag nog,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......