Background the two violins

Dit achtergrondje hangt al heel lang in mijn concepten rond...
Tijd om maar eens los te laten leek me.....
Eens even iets klassiekers.........
Moet kunnen toch!

3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundtweeviooltjes.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundtweeviooltjes.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat een prachtige background, volgens mij komt dit van J.W. Waterhouse een Engelse Schilder.

    Ik heb de achtergrond bij Maison Louise gezet en hij staat prachtig.
    bij mijn andere blog Paintings by Louise heb ik ook een achtergrond van de schilder Waterhouse.

    In ieder geval mijn dank, ik ben er erg blij mee.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne

    Wat een prachtige achtergrondjes weer. Bedankt.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......