Engeltjes

Heb goed nieuws !

Het digitale bakkerijtje is weer open!!!!

Na lang afwezig te zijn geweest is de bakery girl weer een beetje in vorm 
en zal zo af en toe weer eens wat bakken.
Momenteel liggen er in de oven al een paar mooie achtergrondjes 
die ik jullie binnenkort kan laten zien. 
Wil al mijn volgers bedanken voor hun trouw.......
want het bakkerijtje zag er lange tijd verlaten uit 
en jullie bleven toch langskomen en lieve berichtjes sturen. 
Terwijl de bakery girl niet altijd in staat was ze te beantwoorden.
Wil jullie bedanken voor het engelen geduld.........
en doe dat met engelen plaatjes
 [ leuk om te printen en leuke dingen mee te maken ]



Dubbel klik op de plaatjes en kopieer ze simpel met je rechtermuisknop naar je computer!













Geniet van de plaatjes....
en ik zie jullie snel weer!


9 opmerkingen:

  1. Lief bakkermeisje,

    Je bent er weer JIPPIE!!!!
    Wat heerlijk dat je er weer bent, ben er superblij mee!!

    Hopelijk gaat het wee iets beter met je meis...
    en heb je weer spirit om met volle teugen van alles te genieten..

    En je engeltjes zijn super...wat mooi dat je ons gelijk weer verwend
    met deze prachtige plaatjes..

    Lief bakkertje...ben zo blij dat ik weer van je hoor...

    Liefs en alle goeds,

    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn dat je er weer bent en je bakerijtje weer open is....dank voor je mooie plaatjes ik kom gauw weer terug..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik rook de geur van vers gebakken engeltjes al! welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom viavia op je blog terecht en vind het er erg leuk uitzien! Ben dan ook je nieuwe volger geworden en kom zeker nog eens terug.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug Marianne,we hebben je gemist !!!
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinds kort ben ik ook aktief in Bloggersland en ik kwam "toevallig" via via op jou blog......
    Wat een ontzettend leuke blog heb jij zeg!
    Ben meteen volger geworden!!
    Ik heb verschrikkelijki genoten van je Heksen benen!
    Ik blijf je volgen, met PLEZIER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey lieve Marian, je bent er wéér.
    Bak jij ze maar zoet hoor, wij zien de brouwsels wel verschijnen hoor.
    Ze zullen vast weer super leuk zijn.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat lief van je Marianne!
    Je had vast en zeker belangrijkere dingen te doen maar je ziet we blijven je toch wel volgen hoor!
    Mijn vader hield van engeltjes vroeger, ze hingen zelfs op toilet haha.
    Ik blijf ze ook mooi vinden hoor, zeker dit soort engeltjes!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, daar ben je weer. En wat een verwennerij met al die leuke engeltjes.
    Ik ben echt een engeltjes gek, niet zo gek dus dat ik een blog over engeltjes heb gemaakt,misschien ken je het al. Want ik heb je eerder al bedankt voor je mooie engelen achtergrond. mijn blog heet: angelintheattic.blogspot.com
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......