Achtergrond met vintage rozen

 Speciaal voor de liefhebbers van rozen
een "bijna" geurend achtergrondje.

3column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/3columnbackgroundvintageroses-1.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>


2 column background 
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%202%20column%20background/2columnbackgroundvintageroses-1.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>


Gratis mee te nemen.



5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig!!
    Had hem op mijn blog gezet maar voor mijn blog zijn de rozen toch te groot.
    Ik heb mijn oude vertrouwde er maar weer op staan.. :-))
    gezellig dat je er weer bent trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marian,
    Hij staat weer prachtig op mijn blog,.
    Is er misschien ook een header van, of ben ik nu te hebberig.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi marian,

    Mag ik je hartelijk bedanken voor je prachtige achtergrond!!
    Mede door jou is mijn blog prachtig geworden!
    Ik hoop dat je een keertje komt kijken om mijn blog te bezichtingen

    Nogals hartelijk bedankt en keep up the good work!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gelukt, de prachtige rozen staan op mijn blog. De header staat niet helemaal in het midden helaas. Bedankt voor de prachtige achtergrond.
    Groetjes, Willy. http://scrapseltjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These images are lovely, thank you so much for your gifts to us.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......