Barok achtergrondje


Ja, ja.....tis echt waar!
Na maanden stilte......eindelijk weer een achtergrondje vanuit mn bakkerijtje.
Was er een beetje uit....
maar dit was wel weer erg leuk dat geplak en geknip.
Hou mn blogje dus maar in de gaten ...wie weet volgt er meer!

 3 column background
  
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/3columnbackgroundbarokdametjes.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>


2 column background
 
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%202%20column%20background/2columnbackgroundbarokdametjes.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>



7 opmerkingen:

  1. hij is enorm mooi gemaakt
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh schitterend!! Heel hartelijk dank hiervoor, ik heb hem al geplaatst ;-)
    Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik ben wel onder de indruk van je baksels hoor, mooi!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief Marianneke,

    Ja dat is zeker al een tijd geleden meisje...
    ik hoop dat het goed met je gaat.
    Heerlijk weer eens van je te horen.

    Je achtergrondje is SUPER!!!!
    Zoals alles wat uit je handen komt...

    Ik wens je alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieve Marijke,

      Hier alles zn gangetje hoor paperdolletje!!! :)))
      Ga je snel weer eens bellen.....
      Is zo lang geleden!

      voor nu vast dikke kus
      marianne

      Verwijderen
  5. Hallo,

    Ik heb een vraagje,
    Maak je ook achtergrondjes op bestelling ?
    En wat zijn de kosten daarvoor?

    hrtelijke groet Hanneke.
    ateljeedekraal@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hanneke,

      O leuk dat je het vraagt Hanneke!
      Nou het is heel simpel...
      Als ik "de geest" heb knutsel en pruts ik just for the fun een achtergrondje en plaats deze dan online zodat iedereen er gratis van kan genieten.
      Voor mij is het ontspanning en vind het superleuk om mensen op een zo eenvoudige manier blij te maken.

      Er staan al heel wat achtergrondjes online, stond er niet bij wat je zocht?
      Stuur me anders even een mailtje wat je bedoeling is..... thedigitalbakery@gmail.com

      Fijn weekend en groetjes Marianne

      Verwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......