Afbeelding zoeken op het internet.


Helloooooo Digital Bakery fans,

Goed nieuws.
The Bakery girl is er weer.

Na genoten te hebben van een lange heerlijke zomer ,
en de dagen nu weer kouder gaan worden ,
ga ik mijn neusje weer eens wat vaker laten zien in blogland.
Ga vandaag maar eens beginnen met een leuke tip.


Deze zomer heb ik markten afgestruind naar vintage spulletjes.
Zo kwam ik op een dag een schilderij tegen....
vond hem mooi [ nam er zelfs een kiekje van ]
maar besloot hem op dat moment niet te kopen.
Beetje dom want jullie raden het al
 bij terugkomst aan het kraampje bleek het schilderij verkocht.
Thuis dacht ik "ga gewoon even googlen".
Dat bleek echter ,in eerste instantie , als zoeken naar een speld in een hooiberg
want omschrijf maar eens zo'n schilderij.
Daar zou iets voor moeten zijn dacht ik.....
En ja hoor!!!
Dat is er!!!
In TinEye plakte ik mijn genomen foto 
en kreeg daar direct te zien waar deze gelijkenis nog meer op het web voorkwam.


Superhandig !!
Vanaf nu dus geen gezoek meer....
En , ook handig voor de blogsisters met eigen gemaakte spulletjes,
jullie kunnen zo ook ontdekken wie nog meer reclame voor jullie maken 
met kiekjes van jullie blogjes.

Lieve mensen.
Wens jullie een fijne nazomerdag.
Tot snel.







2 opmerkingen:

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......