Paper doll voor in de kerstboom


Lieve Bloggies ,

Sinterklaas is nog in het land maar ik ben stiekem al 
aan het verzinnen wat er dit jaar in de kerstboom gaat.
Loop al een paar jaar met idee om er paper dolls in te hangen....
ga straks dus de printer maar eens zien op te starten en aan de slag.
Hier een aantal direct te downloaden vintage images...
en natuurlijk ook via het linkje paper dolls in de rechter zijbalk.







en daar maak je dan zoiets van....


Mochten jullie ook aan de "plak"en de "knip"gaan....
heel veel plezier !








6 opmerkingen:

  1. wat gaaf dank je wel kan er wel wat leuks mee doen!!!!!!Super.Ben ook altijd blij met je achtergronden ,ga eerst even een link op mijn blog zetten.
    Dank je wel♥♥♥

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze zijn erg leuk , hier ga ik zeker iets mee doe, heel erg bedankt.
    Alvast fijne kerstvoorbereidtijd (haha, is vast geen echt woord !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief Marianneke,

    Wat een snoezige paperdolletjes...ik ben er weg van.
    Ik wil je heel hartelijk bedanken...ik ga er weer iets moois
    van maken...

    Dag meis...liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marianne,

    Wat zijn ze leuk deze paperdolletjes, en heel erg
    leuk hoe je dat lieve meiske hebt gemaakt in de lijst.
    Heb ze opgeslagen, kijken wat ik er mee ga doen,
    BEDANKT!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke site!
    Warme groet Grace

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk.
    Dank je wel voor het delen met ons.
    lieve groetjes Margarita en een heel mooi en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......