Gluurdertje zelf maken [ naar binnen kijkende pop]

Ja ik weet het,
het is een beetje een tik van mij.
Ik heb er namelijk schik in om zo af en toe iets geks in de tuin te zetten.
Met Halloween lag/stond er een neergestorte heks in mijn tuin.
Later gevolgd door een van het dak gevallen Piet.

Ook nu wilde ik weer iets leuks.
Iets wat het hele jaar door zou kunnen blijven staan.
En wat ik ook nog kan aanpassen aan het seizoen.
En dus.....
Kwam ik op het idee een gluurdertje te maken.
Dit is een pop die je voor je raam kan zetten en eruit ziet als een
brutaal kindje wat naar binnen kijkt.
Heb met materialen die er nog in huis waren het volgende "gefrutseld".









En zo staat mijn Gluurdertje dus nu heel brutaal bij ons naar binnen te koekeloeren.




Zal hier snel een beschrijving geven van hoe ik het gluurdertje maakte.
Voor nu zeggen de kiekjes denk ik echter even voldoende..........

1 opmerking:

  1. Wat grappig !
    Jeugdzorg al aan de deur gehad ??!!
    "Mevrouw laat haar kind 's nachts buiten staan." hahaha
    Goeie joh.
    Al had ik misschien even gewacht tot 1 april.
    En wat die bril betreft.
    Ik ben nog in de ontkenningsfase :-)

    Groetjes, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......