Marijke van Ooijen op bezoek in the digital bakery

O wow , ik ben compleet “over the moon” lieve lezers!
Twee ontzettend creatieve beren maaksters hebben mij namelijk toestemming gegeven
om met hun magnifieke beren achtergrondjes te gaan creëren.
Geweldig, want met zulk lief en leuk materiaal is het echt een feestje.
En kreeg ook nog eens geheel de vrije hand van de dames, echt super!



In dit blogje laat ik jullie het eerste complete bling bling set zien
dat ik kon maken door het bezoek van......


[ klik hier voor Marijke van Ooijen's blog!]


Hier is de eerste background met Marijkes hondje.


<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/backgrbloggermarijkeshondje.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>






Door de codes te kopiëren kan je ze zo op je blog plakken.
Of je kan ook kiezen voor een header met het hondje.[ zelf aanpassen of aanvragen]
met onderstaand achtergrondje.




<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbackerymarijkesbackground.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>






En dit is een gadget die Marijke er nog graag bij wilde hebben.

http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakeryawardmarijke.jpg


En die is er ook bewegend!

Haal hier de html code op ........
http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakeryawardsno.gif




Natuurlijk ook nog een bijpassende blog divider om het helemaal af te maken.

http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakerydividermarijke.png


En als geintje nog even deze zodat men kan zien dat als we elkaar
in blogland een beetje "helpen" er echt magische dingen kunnen gebeuren!

[ hier kan marijke altijd nog een eigen stemmetje onderzetten...is het helemaal af]

Ben heel benieuwd wat jullie van al deze bling bling vinden.
Bedenk me trouwens net dat er nog een mail me plaatje mist......
Binnenkort dus op deze blog.
Dus tot snel

Wil bij deze Marijke nogmaals heeeeeel hartelijk bedanken.
Hoop nog heel vaak beren en poppen van je te mogen lenen.
En vanuit het Zeeuwse een dikke knuf van ons.




ps; En hou het in de gaten, binnenkort het home made achtergrondje van mijn tweede lieve berenmaakster.

4 opmerkingen:

  1. Tja Marijke is gewoon geweldig, vind het leuk dat ze nu een eigen achtergrondje heeft!!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,

    Wat zijn de achtergronden van Marijke prachtig geworden, ben helemaal verliefd op het pratende hondje en het beertje met de knipoog :-)
    Ik ben heel benieuwd naar de volgende creaties......
    Tot mails.
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne, wees er maar zeker van dat Marijke blij is met die nieuwe achtergrond, hij is prachtig gemaakt, proficiat
    Ik kijk al uit naar de volgende....
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marianne,

    Tjeempie meis wat een eer...!!!!
    wat een lieve en prachtige woorden, ik bloos ervan...!

    Het achtergrondje en natuurlijk mijn pratende hondje Chico en mijn knipogende Cyrellabeer zijn beeldschoon...!

    Meis je bent een een hele goede bakker, en je bakt er toch prachtige achtergrondjes en ander prachtige liflafjes van...ik ben er echt helemaal weg..en maak een diepe buiging voor je meis.

    Heel erg bedankt voor alles en ik hoop dat veel bezoekers en nieuwe volgers mag krijgen, want dit verdien je ook echt.

    Alle lief en liefs,

    Marijkexxx

    p.s het pasgebakken achtergrondje van Mireille is ook helemaal prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......