Doe mee en win.......

Lieve blogvriendinnen,

Natuurlijk heb ik óók dit weekend weer een paar nieuwe paperdolls voor jullie
en een.....
 
En meedoen is heel makkelijk hoor.
Kies gewoon één van mijn paperdolls en maak daar op een creatieve wijze iets moois van.
Het mag van alles wezen!
Een kaart, een mobiel , het poppetje met stof of gewoon met papier.
Plaats een foto van je creatie op je blog
en laat dan hieronder een berichtje achter.

Op 26 februari
kies ik dan uit de "inzendingen" van mijn volgers 
de mooiste en apartste creatie.

Men kan dan deze dvd winnen of deze armband.







En dit zijn de nieuwe paperdolls die ik met jullie wil delen.



Hoop dat jullie met mijn challenge willen meedoen en
wacht met spanning jullie berichtjes af!

Allemaal een heel fijn weekend !



Tip ; Als je 1 poppen op een A4-tje uitprint krijg je een groot formaat paperdoll.
Print je er twee op een A4-tje worden de paperdolls kleiner van formaat.
ALLE formaten zijn toegestaan in de Challenge!

12 opmerkingen:

  1. Het lijkt me heel leuk omm mee te doen maar helaas kan ik niet printen. Ik heb net een nieuwe laptop en zou nieet weten hoe ik de printer moet installeren. We hbben zo'n draadloos all in one geva. Hopelijk is mijn man optijd thuis van zee en als dat zo is lijkt het me heel leuk om er wat mee te den.. ga in iedergeval al aan het brainen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's nog eens leuk, ik moet daar gewoon tijd voor vrij maken ze zijn te leuk om er niet mee aan de slag te gaan.
    Je ziet t.z.t. mijn creatie uhmmmm zal wel meer knutselproduct worden op een logje verschijnen.

    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne,

    Wat een prachtig blog heb je! Bedankt voor de lieve reactie op mijn blog. Je vroeg of ik mee wilde doen met je challenge. Zoals je hebt gezien zijn de paperdolls niet mijn stijl, daarbij komt ook nog dat er wat gezondheidsproblemen zijn in onze familie, operaties in het vooruitzicht enz. Dus ik ga niet mee doen met je challenge. Ik wens je wel heel veel succes.
    Groetjes (ook) uit het zeeuwse,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey meisie..

    Wat leuk een wedstrijd mooiste paperdoll...tjeetj wat een super leuk idee!

    Ja natuurlijk doe mee..de paperdoll staat al een week op mij bloggie..

    Meis heel veel succes en je zult we superveel reacties krjgen tof!!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,

    Wat leuk dat je ook mij gevraagd heb mee te doen^_^
    ik zal eens kijken of dit gaat lukken,ben meer van de distress inkt en stempels
    Haha,maar misschien is dit wel net zo leuk en rol ik in iets geheel nieuws
    Wie zal het zeggen,je hebt een prachtig lekker vintage blog beetje shabby ook.
    Ik ga het proberen alleen nog niet nu,maar ik zie dat dit nog zeker een maand duurd dus tijd genoeg!

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh...leuk!!!
    Ik heb ze nu opgeslagen, en moet straks eerst even werken tot 02.15 uur vannacht...maar morgen ga ik er even voor zitten hoor.

    fijne zondag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige blog heb je en wat een mooie, romantische dingen maak je! Je paper dolls zijn super mooi en het lijkt me heel leuk om er iets mee te maken. Ik ga het eens proberen! Dankjewel dat je op mijn blog langskwam en zo'n lief bericht achterliet! Dat waardeer ik erg.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,

    ik heb een paperdoll gemaakt voor de wedstrijd, ze staat op mijn blog,

    lieve groetjes,

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Marianne,hier wil ik best aan meedoen. maar ik heb je een beetje laat gevonden,en zelf kan ik je niet in mijn favorite zetten.dat doet mijn dochter voor me als ze hier komt.en mijn copieer machine is deze week vast gelopen,en nu kan ik helemaal niets meer doen,,,jammer hoor,volgede keer beter.maar ik blijf je volgen.want dit is genieten.dank daarvoor..

    groetjes Oma NIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef, ze is af, nu nog even foto's uploaden en een blogje erover maken.......de wedstrijd loopt toch tot deze nacht hè???
    ;))))))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariane,
    mijn paperdollchallenge is af, oef, nog net op het randje.
    De link naar mijn blog is de volgende:
    http://sezoentje.blogspot.com/2011/02/paper-doll-challenge.html
    Ik weet niet of het nog kan om mee te doen aan de wedstrijd zo op het randje maar als het niet is vind ik het ook helemaal niet erg hoor!
    Het was gewoon ontzettend leuk om ermee aan de slag te gaan en zelf ben ik blij dat ik ze toch nog heb afgemaakt!
    Dankjewel voor het ontzettend leuke initiatief,
    fijn weekend van Sonja-Sezoentje

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......