Het boek.........

Jullie kennen het vast wel.
Van die dagen waarop alles tegenzit.
Gisteren had ik zo'n dag.
Zat helemaal niet lekker in mijn velletje.
Mijn tik was van slag, door nieuwe medicijnen het gevoel of ik koorts had, spullen die uit mijn handen vielen, belletjes moeten plegen om van alles en nog wat te regelen en uit te zoeken..........een dag waarvan ik halverwege al dacht "ik wil mijn mandje weer in".
En dan ligt er op de deurmat opeens een grote witte envelop.
Als ik deze openmaak schiet ik even vol.......
Erin tref ik namelijk een heel lief kaartje aan van Marijke met daarbij haar boek en een heleboel lieve kaartjes.
Als dank voor het maken van achtergrondjes voor haar blog!

Mijn dag kreeg opeens weer een gouden randje.
Vond het een onwijs lief gebaar.
Vooral omdat wij onze "Swap" eigenlijk al gedaan hadden.
Ik haar foto's mogen gebruiken en zij een achtergrondsetje met eigen creatie terug.
Dus Marijke wil ik je hier nogmaals bedanken.
Je bent een schat!!!!
Dikke kus Marianne

6 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk om af en toe zo blij verrast te worden door een lief iemand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne,

    Wat naar dat je gisteren een zeer slechte dag had....weet er alles van.
    Denk dat het onstandvastige weer er ook voor iets tussen zit.
    Gelukkig kon de post van Marijke je wat opvrolijken :-)
    Meid wens je nog veel moed toe en prachtige werkjes !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah wat een nare dag voor je, en wat een grote verrassing kreeg je van Marijke!
    Alsof ze het aanvoelde, geniet er maar van en beterschap hoor!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve meis,

    Geweldig dat je zo blij bent met mijn boek De nostalgische muizenwereld...misschien worden er in Zeeland nog nieuwe muisjes geboren hhihihhii..
    Want vergeet niet, wie het boek in huis heeft, wil heel graag ook eens een muisje boetseren....en ohhh...dan is het hek van de dam en is het muizenvirus toegeslagen.

    Meisje ik ben zo ontzettend blj dat je een opstekertje hebt gekregen, dit gun ik je van harte want je bent een ontzettend lieve meid..
    En ik ben blij dat ik je ken...!!

    Liefs en snoezels..
    Marijkexxx

    p.s die foto is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zo'n baaldag is er eentje om vlug te vergeten, ik ben blij te lezen dat het beter gaat.
    Ik zeg steeds "Een kleine moeite maakt vaak een hemel van verschil"
    Zowel jij als Marijke zijn lieverds, jij wou mij direct helpen en Marijke en jij schrijven heel vaak lieve berichtjes op mijn blog :-))
    Ik wens jou veel plezier met het boek
    lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk dank voor het gebruik van de poezen achtergrond Marianne...ben er heel blij mee!

    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......