Het MOET even......


Ik kan er echt niet meer onderuit!
Heb het al zolang voor me uit geschoven maar nu MOET ik er toch aan geloven.
Het is tijd voor een Summer cleaning / grote schoonmaak!
Nee, niet in huis....
Nee, op de computer!
En dachten jullie dat dat een makkie was?
Nou, niet echt.....
Moet plaatjes verwijderen, mappen maken, deze blog indelen, de oude verwijderen, linkjes aanpassen en ....en .....en....

EIGENLIJK moet ik dat nu doen....
Maar is het weekend niet voor leukere zaken?
Bakken bijvoorbeeld?
En dan maar door de rommel heen kijken....toch?

Mmmmmmmmmm.
Ga mezelf zo eerst maar eens trakteren op een lekkere tompouce met een bakkie aardbeien slagroom thee erbij! Dan komt het vast vanzelf in orde en kan het weekend vast ook NIET meer stuk!

Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Marianne,
    Laat het je smaken,en veel succes met de grote schoonmaak :-)
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marianne,

    Ja meid schoon maken is nooit echt leuk...maar..als alles is schoon gemaakt dan heb je weer een lekker gevoel, en dat is ook heel wat waard toch?

    Misschien kun je het verdelen ...eerst een beetje schoon maken, en daarna lekker bakken..en broddelen misschien.

    Meisie heel goed week-end,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zeker dat het in orde komt...succes daar
    ik wens jou een heel fijn weekend
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Ja ik hou van vele soorten muziek een waar ik heel warm van wordt is de Dire Straits ga dus 29 juni naar Mark Knopler die zeker 6 nummers speelt weet nu al dat ik tranen in mijn ogen krijg hahahaha.
    Groetjes en dank voor het bezoeken van een van mijn blogs!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......