Papieren aankleedpoppen

In onze familie hebben we maar één nichtje /meisje.
En gelukkig wel een echt meisje meisje.
Ze is namelijk gek op nagels lakken, haren versieren ,make upjes doen
enz. enz.
Een paar weken geleden kwam ze onverwacht een nachtje bij ons logeren.
Zo'n kleine mina over de vloer zorgt voor een heel andere kijk op dingen en heel andere verhalen. Hartstikke gezellig!
Nu vroeg ze onlangs of ze in de vakantie weer mocht komen logeren.
Ons antwoord was dan ook niet moeilijk te raden.
We gaan haar een uitnodiging per post sturen.
En als verrassing sturen we deze aankleed poppen daarbij mee.
Tis misschien wat ouderwets maar valt vast in goede aarde.






Mochten jullie ook zo'n meisje meisje in de familie hebben en haar ook willen verrassen met deze vintage aankleed poppen. Sla de plaatjes dan op op je computer en print ze op A4 formaat!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    De aankleedpopjes zien er heel erg leuk uit,ik ga ze uitprinten voor mijn kleine nichtjes.
    Bedankt voor de tip !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marianne, ik hoop dat mijn kleindochter zo'n echt meisje wordt, ik heb de prenten opgeslagen voor "ooit" :-))
    Ik wens jou een zomers en gelukkig weekend
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne

    Wat een ontzettend leuke aankleedpopjes!
    Ik moet heel erg vroeger denken als ik deze schatjes zie!!
    Bedankt dat ik ze mag opslaan!!
    Ik ga je volgen hoor...je achtergrondjes zijn ook beeldschoon!
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......