De boel Oranje

Het wk komt eraan.
Overal in ons pittoreske stadje verschijnen oranje slingers
en Holland spandoeken in de tuinen en aan gevels.
De oranje koorts slaat toe!
En hoewel ik dus absoluut geen voetbal fan ben maak ook ik plannen om mijn tuintje te pimpen. Als Hollander moet je toch laten zien waar je hart ligt,niet dan? hi hi.
Maar alle gekheid op een stokje.
Hoe zal ik de boel eens pimpen?
Op zolder liggen nog een stel benen van mijn Halloween heks.
Vorig jaar "sierde" ze mijn voortuintje als zijnde neergestorte heks.
Mmmmmmmm.
Ik zou haar natuurlijk voetbalschoenen aan kunnen geven en een oranje broek en dan in de tuin kunnen planten.

Maar dan zou het zijn alsof er een oranje fan van het dak gevallen was....
Zou dat leuk zijn?
Dan misschien toch maar mijn Gluurdertje uit de schuur halen en die in het oranje steken.........?????????

Afijn lezers, deze koorts bezorgd mij dus behoorlijk wat hoofdbrekens.
Misschien hebben jullie nog ideeën?

2 opmerkingen:

  1. Marianne, je hebt me heerlijk aan het lachen gebracht...wat heb jij een grappige schrijfstijl :-))
    Ik begrijp dat je met alles moet rekening houden want voetbal supporters kunnen raar uit de hoek komen.
    Zo te zien zal het zeker een vrolijke, gekke boel worden, succes :-))
    veel liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marianne,

    Meid die sexy heksenbenen hihiih...
    Met dat oranje broekie aan...
    Wat een humor..tof hoor!
    Ik hou helaas niet van voetbal en al helemaal niet van de kleur oranje...dus aan mij is deze koorts niet besteed..als het nu eens rose was, dan zou ik alles versieren, maar oranje ...mhh..

    Toedelsssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......