Reclame gebakken


Vandaag even mopperen.
Bak ik in een handomdraai leuke haarscherpe filmpjes op mijn computer,
is het beeld superstrak gaat bij het uploaden de boel in één keer onwijs blurrie
[onscherp ] worden.
Baal daar zo van.
Ben al sinds ik het programma heb aan het stoeien, want het moet toch simpel kunnen.......
Hier even de verschillende manieren van uploaden;
Dit maakt blogger van mijn upload;



En dit doet Youtube ermee


Nog steeds niet haarscherp....
Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Dus ik blijf proberen.
En op een mooie dag [ misschien wel een regenachtige ]
gaat het me uiteindelijk lukken.


ps; De stem is van Marijke en het klopt dat de filmpjes 2 verschillende teksten hebben!

4 opmerkingen:

  1. Hey meisie,

    Tjeetje zeg wat ben je aan het stoeien met deze filmpjes van Thérése en mij...
    Ik kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt.
    Maar...wij...Thérése en ik dus, zijn er erg blij en tevreden mee, en vinden jouw een kanjer!

    Liefs en een poezenpootje van Thérésexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marijke,

    Dat gestoei is niet erg hoor.
    Wil sowieso weten hoe het het beste werkt.
    Want dit zal wel niet het laatste filmpje zijn dat ik mag bakken.........

    Dikke knuf uit het Zeeuwse en
    een nat poezen neusje van al het poezen spul hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marianna,
    Het is toch een zeer leuk filmpje hoor ook al is het misschien iets minder scherp....
    Hartelijk bedankt voor je lieve kaartje dat ik deze morgen met de post ontving !
    Via Greetz.nl is het voor ons DE oplossing om kaartjes te verzenden zonder dat we buiten hoeven te komen.
    Lieve groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig doet poes Thérése het hoor Marianne, heel knap dat je dit zo voor elkaar hebt gestoeid!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......