Wat een groenzoeter ben ik..........


O, o, wat een groenzoeter kan ik toch soms zijn.
Weten jullie nog dat ik onlangs een pakketje uit Belgie kreeg?
Een pakketje met een lief bedeltje en kaarten van Mireille erin?
Ik was daar superblij mee en maakte er ook een blogje van.
Maar wat schertst mijn verbazing ..........
krijg een mailtje van Mireille of de andere klein noden ook had gevonden ........
Had in het doosje in eerste instantie alleen tussen het papier
het doosje met het bedeltje gevonden.....blijkt er echter aan de kartonnetjes
[ die er dacht ik waren om de boel op zijn plaats te houden ]
NOG MEER MOOIS TE ZITTEN!!!!!
Vier prachtige , ook weer zelfgemaakte, medaillonnetjes!
Wat was ik blij dat ik het doosje nog niet had weggegooid zeg.



Dank je Mireille! Hartstikke lief!

5 opmerkingen:

  1. Wat een geluk dat je zo veel moois niet hebt weg gegooid. Ze zien er prachtig uit echt helemaal mijn ding :-))
    prettig weekend
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne,

    Oef, ben ik blij dat je ze nog gevonden hebt....... :o)
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een geluk zeg en wat zijn ze prachtig!!!!
    Fijne Zondag......

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oepsie sorry foutje haha, Oh Marianne ik heb dat ooit met een snoer gehad van een scheerapparaat!!!
    Ik had de doos al; weg gegooid en de papierbak was die dag geleegd!!!
    Weg snoertje, moest ik voor €15,00 euro ( incl verzendkosten) een nieuwe laten komen.
    Nou dit was erger geweest bij jou, want dit is een cadeautje en heeft iemand het je met heel veel liefde geschonken.
    Wat een geluk dus.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......