Backgound blogger nostalgie in zwart wit

Zo'n zwart witte had ik nog niet gebakken!
Dus werd het hoog tijd toch?
Nostalgie ten top met Charlie in het achtergrondje......
voorbeeld lay-out / klik op plaatje om te vergroten

3 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/the%20digital%20bakery%20backgrounds%203%20colom/thedigitalbakery3columnbackgroundcharlie2zeef.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

3 column header


2 column background
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/thedigitalbakery2columnbackgroundcharliezeef.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

2 column header



ps; O ja vergeet ik het bijna helemaal.
Heb ook voor jullie zo'n paar zwarte schoenen klaar staan.
Klik maar op het onderstaande linkje.
http://i881.photobucket.com/albums/ac14/thedigitalbakery/groetjescharlie2.png

10 opmerkingen:

  1. Thanx voor de schoenen, nu nog in het echt ;-) Mooi je achtergrondje, hou zelf niet zo van CC maar...het achtergrondje is weer mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,
    Ik vind het SUPER. En die schoentjes....wouwwww
    helemaal mijn maat, alleen snap ik er niks van,hoe ik ze in mijn blog krijg, dus ga ik hier nog even spitten in je blog in de hoop dat ik daar achter kom.

    lieve groet,
    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem weer super. Ik heb nog even lekker het een en ander bij je weg gehaald om mijn blog te verfraaien, heb meteen ook een link naar je geplaatst. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk weer,Marianne!!!!!
    Dankjewel!!

    Liefs,Tanja....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie weer super geworden Marian, heerlijk zoveel comedy uit de oude doos.
    Dank je wel voor je bakkunsten.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meisie,

    Wat gaaf is deze post weer!
    Zo leuk bedacht deze achtergrondjes met Charlie Chaplin...!

    Ik heb de aankleedpopjes al uitgeknipt hoor..super!
    Eerdaags zal ik ze op mijn bloggie zetten...

    Bedank weer meis..en een fijne week!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne ik vind het super dat je er Charlie Chaplin bij haalt. Zo prachtig :-))Echt pure nostalgie, geweldig
    veel liefs
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank lieve dames heb ook deze weer met liefde voor jullie gebakken! En wat betreft die schoenen? Nou daar komen er nog veeeeeeeeeel meer van hoor.
    Blijf mn blog maar in de gaten houden.

    @Marijke ; Ben heel benieuwd wat je van de popjes hebt gemaakt, lijkt me enig om te zien.

    @Lenet; Gezellig je weer te zien en ben zeer vereerd dat je mn banner hebt meegenomen en geplaatst. SUPER!

    @Loesje ; Welkom op mijn blogje!
    Heb nog even een uitleg gemaakt om te laten zien hoe je zo'n gadget plaatst.
    Zie "hoe plaats je achtergrondjes en gadgets op je blog".
    En zit je nog met vragen of kom je erniet uit? ALTIJD vragen hoor!


    allemaal een fijne dag en dikke knuf
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marianne,
    Wat liefffffffffff van je.....om dat te doen.Wat een heerlijke heldere uitleg allemaal.
    Zodra mijn computer weer gemaakt is,ga ik met die leuke schoentjes paraderen. geweldig bedankt.
    Hen ik meteen een vraagje aan jou.
    Misschien weet jij daar iets vanaf.
    Ik heb de lettertype van de berichtenkop op 60 staan een een mooie lettertype uitgezocht.Maar iedere keer springt toch de lettertype weer terug in een ander soort lettertype, eentje die ik helemaal niet leuk vind. Ik heb het ook al geprobeerd op 50 en op 40 maar het maakt niks uit.
    Heb je misschien een iedee waarom dit zo is?

    Meisje heel erg bedankt voor je verdere info. een heerlijk blog is dit met veelinspiratie.
    lieve groetjes


    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Marijke van Ooyen haar mooie blog ben ik hier in jouw wondere wereld terechtgekomen, want dat is het toch echt wel. Jij kan toveren met de pc en je bent ook nog eens zo vriendelijk om ons de truks te leren, waarvoor heel veel dank :))
    Uiteraard ga ik dit volgen, het ziet er echt allemaal heel erg mooi uit,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......