Papieren vintage aankleedpop als mobiel of losse hanger

Tjonge jonge wat baal ik op het moment!
Kom ik op het web te gekke papieren vintage poppen tegen
die ik dolgraag gelijk had willen uitprinten en willen bekleden met oude stofjes en tule,
zijn mijn inktcartridges leeg!
Wat een bommer!
Ben er daarom maar vast digitaal mee aan de slag gegaan.
Maar kan eerlijk gezegd niet wachten tot ze uit mijn printer rollen.
Zet ze natuurlijk ook even online zodat ook jullie ze kunnen gebruiken.
Enig om kaarten mee te maken of een mobiel of gewoon om aan een spiegel te hangen......

{klik op de afbeelding en vergroot het plaatje door nogmaals te klikken
download het plaatje daana op je computer om te printen}






Ben heel benieuwd wat jullie met deze vintage dames gaan maken.
Laten jullie een berichtje achter wat jullie ermee gaan doen?
En een kiekje ervan [ verwijzing naar je blog ]  is natuurlijk helemaal top .
Veel plezier.


7 opmerkingen:

  1. Hi Marianne,
    Helemaal te gek deze uitknip dames,ga er zeker iets mee knutselen,bedankt !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook, vind ze helemaal TOPPIE ♥♥ Ga er ook iets mee doen en ALS het leuk word zet ik het op mn blog met een link natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how fun ! Will make great gift for my granddaughter! Thank you so much !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor deze prachtige dames.
    Ik weet nog niet wat ik ermee ga en wil doen, maar opslaan kan zeker geen kwaad.
    Je bent zo lief om ons steeds te verrassen met deze presentjes, Hugs XXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig!!!!!
    Heel erg bedankt Marianne....

    Liefs,Tanja...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,
    Om te beginnen zal ik me eerst even voorstellen:Ik ben Loesje, en heb ook een blog.Ik reageer hier nu even anoniem, omdat mijn eigen computer stuk is en ik op de laptop van mijn dochter zit.
    Ik heb bij Marijke je prachtige taart gezien.En ook van Marijke heb ik gehord wat een fantastische backgrounds jij verzorgd.Dus kom ik ook even een kijkje nemen bij jou, en ben al eens eerder geweest. En nu val ik dus helemaal met mijn neus in de boter.....omdat ik struikel over die geweldige paperdolls, je weet niet half hoe leuk ik dit vind!! Helaas kan ik ze nu nog niet opslaan, op deze laptop,dus hoop ik zo dat ze er nog even op blijven staan.

    Ik zie hier zoveeeeeeeeeel moois~....dus ga ik nog even verder shoppen.
    superrrrrrrr.

    lieve groetjes,

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian,

    Ik wilde ook aan de slag gaan met die ontzettende leuke popjes die jij hebt gevonden op internet. Nu wilde ik ze vergroten zoals jij beschrijft maar dan krijg ik alleen de sliteshow van jouw foto's te zien. Ik doe vast iets niet helemaal goed, maar wat?

    Warme groet Grace

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......