Tea cups for on your blog.........

Het kopje thee
 
Kokend water in een kopje.
Eerst kleurloos maar door de blaadjes
Steeds meer kleur krijgend
Door de blaadjes steeds meer geur
Vol overgave doe ik dit ritueel

De damp van mijn kopje thee
De ochtend krant van gister ligt op mijn schoot
Klaar om gelezen te worden
Een warme kattenstaart aait mijn been
Warm mijn handen op aan mijn kopje thee

Ik nip van mijn thee
De slokken worden steeds groter.
Loop naar mijn raam open het wijd
Snuif de frisse ochtendlucht en weet
Dit is de ochtend dat ik begin met mijn leven
Dit is de ochtend .... morgen weer een kopje thee..
[ mienemien] 








 





4 opmerkingen:

  1. Hallo

    Wat een lieve theekopjes.
    Ik volg je al enkele weken en ik dacht, kom...ik zal eens een reactie plaatsen en me als volger aanmelden.
    Dus bij deze.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Marianne,

    hier weer een kattebelletj...wat een verwennerij al dit moois.

    dank je wel!

    En ook bedankt voor je hartstikke lieve reactie,

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marianne,
    Da's nog eens een verrassend koppie thee.
    Bedankt meid en neem er zelf ook een!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......