free backgrounds

Deze week voor het eerst in mn leven geprobeerd een muis van stof te maken.
Na diverse conflicten met de naaimachine weet ik het zeker!
IK ben geen meis voor naaimachine gepriegel.
Het is dat het gevaarte erg zwaar is anders had hij allang het raam uitgevlogen.
De muis moet ik dus met de hand afmaken, lees nooit!
Uit frustratie me maar weer uitgeleefd op het digi scrappen.
Iets wat ik wel een beetje kan en ook veeeeeeeel meer van geniet!
En vandaar de volgende "baksels" .

Weer geheel gratis mee te nemen en te gebruiken.

 Dubbelklik op de afbeelding voor een preview.

De headers
Dubbelklik op de afbeelding voor een preview.
Dit zijn 3 koloms headers.
Om ze te gebruiken op een 2 koloms blog
vink je bij het uploaden naar je blog "aan pagina formaat aanpassen" AAN!

3 koloms achtergrond
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/3columnbackgroundvintagewhiteroseonwood.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/3columnbackgroundvintagewhiteroses.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

2 koloms achtergrond
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%202%20column%20background/2columnbackgroundvintagewhiterosesonwood.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%202%20column%20background/2columnbackgroundvintagewhiteroses.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>

Veel plezier weer dames!
lieve groetjes Marianne

ps ; bij meer lezen vinden jullie de gebruikte prentjes.





10 opmerkingen:

  1. ooo mooi met die witte rozen..Ik blijf die planken zijkanten toch heel mooi vinden hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, beautiful! Thanks so very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg..; tja ieder zijn specialiteit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn geweldige baksels,prachtig!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij dat dat met die naaimachine maar niet wil lukken wnat wat zouden we toch zijn zonder je prachtige baksels!!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HiHiHi.
    Ook ik ben geen naaimachine-fan.
    Terwijl ik indertijd wel mijn eigen trouwjurk gemaakt heb.
    Tsja,wel met engelengeduld.
    Ik heb altijd ruzie met het spoeltje.
    Die vloog vroeger eens uit het raam.
    Ik dacht...waar gaat dat ding naar toe ?
    Had ik hem zelf weggegooid.

    Maar,jij bent weer goed in andere dingen,
    dat is hier op je Blog duidelijk te zien.
    Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.
    Ik teken en schrijf b.v. graag... .

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Marianne wat een mooie baksels heb je nu weer gemaakt, prachtig. Dankzij jou heeft mijn blogje om de haverklap een ander uitzicht, dank je wel hoor. Wat dat gooien betreft, niet doen want je gaat het achteraf toch weer moeten oprapen :-))
    veel liefs
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Marianne,

    Very pretty and love the roses.
    You are so very talented.

    Wishing you a great week ahead
    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you! Thanks to you, my blog is now very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful blog! I am a happy new follower and I look forward to visiting often. Thank you for sharing such pretties with us! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......