De schrik van de buurt......

Niet iedereen is blij met mij als buurvrouw....
Het zal je namelijk maar gebeuren.
Stap je smorgens nietsvermoedend de deur uit.....
wordt je in eens geconfronteerd met een bloedstollend tafreeltje!
Blijkt er in de nacht een heks te zijn neergestort in de tuin van je buurvrouw.
Gelukkig is "het mens" recht naar beneden gestort
en heeft er dus geen bloed gevloeid.
[ had de Bakery girl wel gewild maar helaas de ketchup spoelt weg ]
En misschien maar beter ook.

Nu durven de oma's uit de buurt namelijk nog wel 
met hun kleinkinderen langs te lopen
om dit "wereldwonder "
[ ze was vorig jaar ook op precies dezelfde plaats neergestort]
te mogen aanschouwen.


De heren van de plantsoenen dienst bleken er van de week duidelijk meer moeite
mee te hebben....
Stond er opeens een groep van 4 man in oranje en gele jassen
om de neergestorte heks heen.
 Met tranen in hun ogen....
[ van verdriet of van de lol, ik weet het even niet ]
brachten zij hun pauze door rond de overblijfselen van de heks.
Als een stille wake....
Vier man sterk....stilzwijgend....allen met peuk in den mond !

Had een prachtig kiekje geweest trouwens.....
Afijn.......volgend jaar rond deze tijd de camera dus maar in de aanslag.
Wie weet lukt het me dan ook het ongeluk eens vast te leggen......

Wens jullie allen

scary moments deze Halloween
en vooral heel veel lol!




13 opmerkingen:

  1. Dit ziet er geweldig uit zeg! goed idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha ik kanme inderdaad herinneren datje het vorig jaar ook had. Super leuk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat GEWELDIG!!!!
    Oh meid, zoiets heb ik nog nooit gezien.
    Heb je deze heks zelf gemaakt trouwens?
    Hoe hilarisch!!!
    Ik ben dol op heksen, heb een tattoo op mijn schouderblad.
    Deze tijd van het jaar is zo heerlijk.
    Dank je voor dit leuke verhaal en je buxus bol................ geweldig in 1 woord!!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je niet in een deuk gelegen? Ik zou niet meer bijkomen geloof ik. Ik had die kerels wel es willen zien! Nooit van Halloween gehoord zeker................
    Je hebt een geweldig stilleven in je tuin!!
    Ik heb op mijn blog een paar leuke foto's gezet van zeer toepasselijke paneeldeuren!!
    Iets voor volgend jaar misschien om de buurt te verrassen??

    Groetjes,
    Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuk idee!!
    Geweldig gewoon!!

    Fijne dag,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GAAF!!!!!!!! en lachen natuurlijk.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dit gaaf!!! Zelf gemaakt? Ben nu helemaal in halloweensfeer. Organisser a.s. zaterdag een tocht voor de basketbalclub. Mag ik dit idee voor volgend jaar gebruiken?
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh dat is echt geinig!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik moest meteen lachen toen ik die heksenbenen zag. Wat een ontzettend leuk idee.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MAG ik je nieuwe buurvrouw worden.....please!! Lijkt me geweldig om dit in de vroege morgen uit mn raam te zien hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......