Maak je eigen favicon

Heb nog even een kleine tip voor jullie...
Wisten jullie dat je je blog nu heel makkelijk van een eigen favicon kan voorzien...
Een favicon, urlicon of paginaicoon, is een pictogram dat geassocieerd is met je blog.
Je kan hiervoor heel makkelijk je eigen avatar gebruiken.
Download deze en upload hem vervolgens simpel  in je ontwerp.
Doe dat in onderstaand menu via Favicon bewerken.
 Vergeet niet de wijziging op te slaan!
Let op......Het kan zijn dat de wijziging niet direct zichtbaar is.

Heb je liever een ander plaatje als favicon kan je deze bijvoorbeeld 
 via een online favicon generator zelf maken.
Kijk bijvoorbeeld op de site van Dynamic.
Ben benieuwd bij wie van jullie ik allemaal zo'n coole favicon mag gaan ontdekken !



5 opmerkingen:

  1. Bij mij dus. Heb er al een hele tijd eentje, maar nu met die nwe gadget van Blogger is het makkelijker wisselen. Heb nu een hele mooie (vind ik) van Marilyn Monroe als ballerina ♥ Wie weet wat de volgende wordt, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het gedaan maar ik weet niet waar het plaatje blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip. Ik heb het ook net gedaan, maar waar is het plaatje nu? Ik zie hem nergens, alleen als ik op de ontwerppagina ben dan zie ik hem. Hij komt niet in de adresbalk. ?????????

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kan zijn dat de Favicon niet direct zichtbaar is....
    Controleer het later nog maar eens.
    En niet vergeten de wijziging in het ontwerp op te slaan hoor....anders laat Blogger je upload gewoon vervallen.

    Succes
    en een fijne dag
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja duurt even voor het in je adresbalk zichtbaar wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......