Een nieuw lettertype voor je blog op een makkelijke manier plaatsen


Blogger heeft een aantal standaard lettertypes die je voor je blog kan gebruiken.
Maar wat als je nou even net wat anders wil?
Kevin and Amanda hebben een aantal heel coole lettertypes die je kan gebruiken.
Maar ik moet zeggen dat ik het behoorlijk omslachtig vond om één van hun lettertypes te kunnen gaan gebruiken op mn blog.
Vond echter bij The cutest blog on the block een heel simpele manier om je lettertype te veranderen.
Gewoon de code kopiëren en als gadget toevoegen opslaan en klaar is "Klara"...


Veel plezier met deze tip!

UPDATE!
ZIE LAATSTE POST OVER LETTERTYPES

4 opmerkingen:

  1. Ja ik haal de lettertypes ook bij the Cutest Blog vandaan. Die andere blog is me veel te veel werk hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marianne, ik vond dit zo'n leuk idee dat ik het direct heb gebruikt. Verder ben ik nog aan het corresponderen met Midas....nog steeds niet in orde :-))
    ik wens jou een leuk weekend, wees voorzichtig als je naar buiten moet
    veel liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo jammer dat ik niets aan je tips heb. Punt werkt dan net weer anders hè. Ziet er in ieder geval weer gezellig uit hier! Bij gebrek aan sneeuw in Hillywood surf ik gewoon af en toe naar jouw blog ;-)

    Fijne avond nog en groetjes, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het net geprobeerd!!
    En het staat geweldig!!
    Bedankt voor de tip!!

    Lieve Groetjes,Tanja..

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......