Een nieuw font voor je Blogger blog [ makkelijk!!!!]

Eindelijk!
Ik was al maanden aan het prutsen met allerlei codes om 
het lettertype van mijn blog te veranderen.
Ik kwam reeds eerder een mooie html code tegen
op het web
maar nu heeft Blogger eindelijk zelf  DE oplossing!
Aan de huidige template designer van Blogger
zijn nu namelijk heel simpel heel veel fonts toe te voegen.
Zie hier de fonts.
En kan je je blog een heel ander uiterlijk geven met één druk op de knop.
Bekijk deze post maar eens.
 En komen jullie er niet uit?
Laat maar een berichtje achter..............
 
UPDATE; de nieuwe lettertypes worden niet op alle computers getoond.
Wil je dat echter wel, kies dan één van de codes uit het vorige bericht over lettertypes.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Marianne,

    Ik wil je heel erg bedanken voor de prachtige en heerlijke taart!
    Ben zo blij dat ik je heb leren kennen..een mooi mens ben je..!

    Vanavond ga ik de taart heerlijk opeten en zal nog een lekkere borrel nemen, en toosten op jou en een prachtig nieuw jaar!

    Lieve groetjes,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de tip! ik wil je ook nog even bedanken voor het rozen thema. Dankzij jouw heb ik nu een pracht van een header op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......