Free psd "till next time"

Ha ha,  
het lijkt nu vast of je op per ongeluk op de site 
van één of andere schoenenwinkel bent aangekomen.
Alleen deze schoenen zijn niet om aan te trekken, ze hebben een ander doel.
Je plakt ze namelijk als afscheidsgroet onder je blogje.
Voor elk wat wils........









 






 

 
 Wie een andere tekst wil hale het psd plaatje weg van Photobucket 
alwaar ze zonder tekst staan.
Wie de schoen past , neme hem aan.......
Klik op het plaatje, download hem naar je computer en
voeg hem de volgende keer in als afbeelding bij een blogje.

 

4 opmerkingen:

  1. These are so sweet !! Thank you so much !! I will use them and give you credit !!! Hugs from Kansas, USA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi ik kom via loesje op je site helemaal geweldig en ik ga je gelijk volgen .... bedankt voor de leuke schoen , een paar lijken op die wat ik in mijn kast heb staan geweldig... en mag ik die dan gewoon meenemen ?????
    groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor Gustaviana ze "liggen" ervoor!


    Kristie: Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet dat ze er allemaal liggen om te nemen maar toch wil ik je langs deze weg bedanken voor de super mooie plaatjes dat je zomaar voor ons maakt en dat uk graag op mijn blog gebruik!

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......