Maak je eigen heksen benen!



Ik begreep dat jullie de heksenbenen in de tuin erg leuk vonden.
En omdat ze makkelijk zelf te maken zijn hier even een korte beschrijving 
van hoe dat moet en wat je nodig hebt.


Men neme;
* 2 stevige stokken voor de benen
* twee lange kousen of één dikke panty
* vulmiddel voor de panty
* een paar oude schoenen
* een oude rok of lap stof
* en een heksenbezem
* en eventueel een heksen hoed.
Werk beschrijving;
Vul de panty op met de vulling,
steek de stokken erin.
Maak de panty aan de schoenen vast met kleine spijkertjes. 
Doe om de bovenkant een zwarte oude rok of stof.
 Prik de stokken in de grond.
Plaats de bezem er ook bij.
En plaats de hoed in de buurt.
[ligt windvast met een paar kleine haringen]
En klaar is uw neergestorte heks!

Ook een leuk idee trouwens , volgens hetzelfde concept te maken.
Met een opgevulde kinderpanty of maillot en
 latex handschoenen gevuld.....




Hang een paar heksen benen of heksen handen uit je brievenbus.....
Geeft ook een leuk effect!

11 opmerkingen:

  1. Uit je brievenbus hihi....leuk voor de postbode...schrik me een hoedje :D Maar wel een heel leuk idee ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reuze bedankt Marianne, je bent een schat!!!
    Ik ga de uitleg opslaan en er volgend jaar ook een maken, hoe hilarisch!!
    Ik zal je een foto toesturen van mijn versie, helemaal leuk.
    Nogmaals reuze bedankt en een fijn weekend Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG LEUK!!
    DIT EN BEDANKT VOOR DE UITLEG!!

    FIJN WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat SUPER, hoe kom je er op, deze ga ik onthouden, dit 'grapje' kan naar mijn mening gewoon een heel jaar, en niet alleen nu..
    Erg leuk ziet het er uit, en niet zo mooeilijk om te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks voor de uitleg, ik was al op zoek gegaan naar etalagepop benen voor volgend jaar. wij hebben onze halloween spokentocht gisteren al gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief bakkerinnetje,

    Wat een leuke uitleg over je heksenstreken en hoe we dit kunnen maken...heerlijk hoe je alles zo lekker vertelt hihihihi...

    Toedelssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige heksen benen en bedank voor je duidelijk uitleg.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello,
    Thank you for your beautiful digital images and backgrounds, I have used one of your images for my header on ABBY ROSE with full credit to you and a link.
    Thank you again...if you don't want your images copied, please let me know and I will remove it immediately...
    Helen~

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heyyy Marianne,

    Ben momenteel bezig met het maken van een website. Vind je het okay als ik een van je achtergronden gebruik? vind ze zo mooi. Als de website klaar is laat ik het je weten, dan kun het even bekijken.

    Alvast bedankt! Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heyyy Cindy,

    Natuurlijk ......no problem....al mn achtergrondjes zijn voor iedereen gratis te gebruiken hoor! Ben benieuwd wat je ervan maakt.
    Veel plezier en succes met het maken van je site.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heyy Marianne,

      Alvast super bedankt! laat het je weten zo snel ik online ben!

      Groetjess

      Cin

      Verwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......