Blogger layout vintage green

Van prutweer krijg ik altijd zin om zelf te gaan prutten......
Pruttel pruttel pruttel
hier zijn daarom mijn nieuwste prutsels

3 koloms achtergrond
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/thedigitalbakerybackgr3colomnvintagegirl5.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
2 koloms achtergrond
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1125.photobucket.com/albums/l591/thedigitalbakery2/the%20digital%20bakery%203%20column%20background/thedigitalbakerybackgr3colomnvintagegirl5.jpg");
background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }</style>
Bijbehorende header
 Dit is een 3 koloms header.
Om  te gebruiken op een 2 koloms blog
vink je bij het uploaden naar je blog "aan pagina formaat aanpassen" AAN!
Dit papiertje kan je onderaan je blog plakken.

 en deze stoel is voor aan de zijkant.


Gratis mee te nemen........
liefs Marianne
ps; voor de critici , dit is een aangepast reeds eerder gemaakt achtergrondje
moet kunnen met pinksteren toch?


 Het gebruikte plaatje.

10 opmerkingen:

  1. Blij dat het bij jou prutweer is...(grapje) maar anders hadden we niet genoten van dit mooie brouwsel!
    Prachtig die kleuren en dat snoetje!
    Hier is het gelukkig nog droog en best warm.
    Fijne prutteldag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hier was het ook prutweer! nu schijnt de zon... daar krijg je toch wat van! Dit ziet er erg leuk uit! Dat meisje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Marianne, wat een lieffie.
    Ik heb haar meteen mee genomen naar mijn weblogje en het staat weer super gezellig en sfeervol.
    Dank je wel en en super dikke knuffel is voor jou.....................vangen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marianne,

    Wat is dit weer schattig gedaan meis.Ik heb dat plaatje van het meisje opgeslagen,misschien nog eens voor iets te freubelen ze heeft zòn schattig koppie.

    Hopelijk vandaag wat beter weer.

    liefssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Marianne,

    Mooi zeg dit achtergrondje...
    En inderdaad het plaatje van dit meisje is super!

    David heeft er via jouw hulp een ander muziekje op mijn blog gezet...je hebt het echt heel goed uitééngezet...nu kan hij binnen 5 minuten een ander muziekje op mijn blog zetten.

    Liefsssssssssssssss...Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige plaatjes weer Marianne!
    Over mijn achtergrondje op mijn blog ben ik nog steeds zeer tevreden maar ik heb wel je stoeltje geleend. Dat leek me nog een hele mooie aanvulling van mijn bloggie.
    Dank je wel!!!

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marianne,
    wat een mooie knutseltjes, ik heb ze opgeslagen, dankjewel hoor,
    fijne week van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne

    Wat een leuke lieve achtergrondjes . Ik heb er net 1 op mijn blog gemaakt.
    http://amyscreaties.blogspot.com/

    Ik zal er gelijk bijzetten dat jij hem gemaakt hebt..
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb het mooist mee genomen...dank je wel..vind ze allemaal heel mooi.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bom dia! Seu Blog é lindo.
    Adoro esse estilo vintage.
    Já estou te seguindo.
    Um feliz dia!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een gezellige berichtje achter voor the digital bakery girl.......